Індивідуальний план роботи у період з 13.04.2020 по 17.04.2020 року


Індивідуальний план роботи
під час роботи в дистанційному режимі
вчителя початкових класів Хрестіної Світлани Вікторівни
у період з 13.04.2020 по 17.04.2020 року
п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1
13.04.2020
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) , блог, класс рум.

2. Індивідуальні консультації для  батьків 1 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі.

8.30-13.30
Я досліджую світ – Тема уроку: «Про акуратність» опрацювати с.68-69(підручник) + зошит с.54-55;
Читання – Тема уроку: «Алфавіт. Звуки мовлення. Букви.Алфавітні назви букв. Опрацювання Б.Заходер «Буква «Я».
Опрацювати с.76-79, читати виразно

Матем – Тема уроку: «Одиниі вимірювання часу – година, доба, тиждень»
опрацювати с.117(підручник); друкований зошит с.39
Образотворче мистецтво – Тема уроку: «Зустрічаймо літо!»

Фізична культура – Тема уроку «Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положені, прискорення з різних вихідних положень.»
https://sportoutdoorgames.blogspot.com/2012/11/blog-post_4810.html

Виховна година Година спілкування
«Наші друзі мешканці озер , рік , лісу , поля , гір тощо».
ГПД  Екологічна стежина «Флора – давня Богиня, зеленого  роду  берегиня»
2
14.04.2020
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber), блог, класс рум.


2. Індивідуальні консультації для  батьків 1 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Підбір і розробка завдань для роботи зі слабовстигаючими  учнями.


8.30-13.30
Я досліджую світ – Тема уроку: «Зустрічаємо літо» підручник с.70-71; опрацювати зошит с.56-57;

Читання – Тема уроку: «Читаю і відгадую загадки»  опрацювати с.80-81, читати виразно загадки.

Мова – Тема уроку: «Абетка. Звуки і букви»; друкований зошит с.52-53;  списати вірш на с.80 (зверху)

ГПД  Уроки здоров’я «Ненажера риє собі яму власними зубами»

3
15.04.2020
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber), блог, класс рум.


2. Індивідуальні консультації для  батьків 1 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими учнями.


8.30-13.30
Читання – Тема уроку: «Читаю і слухаю дитячі пісні».  Опрацювання с.82-83, читати виразно дитячі пісні, одну вивчити напам'ять
Мова – Тема уроку: «Абетка. Звуки і букви» - списати з Буквар с.82-83 одну дитячу пісню; друкований зошит с.54-55. (у нас пішло повторення з мови)
Математика – Тема уроку: «Додавання числа частинами» опрацювати с.118 (підручник); друкований зошит с.40
Фізична культура – Тема уроку «Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. Повторний біг 3 х 10 м.»
ГПД  Обмін думками «Слова щирого вітання дорожче за частування»

4
16.04.2020
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber), блог, класс рум.


2. Індивідуальні консультації для  батьків 1 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

4. Виготовлення декоративних прикрас та оздоблення ними класної кімнати.

8.30-13.30
Математика– Тема уроку: «Додавання числа частинами» опрацювати с.119 (підручник);
Дизайн і технології – Тема уроку: «З Днем народження, динозаврику» .Робота з папером.  Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції за зразком.
Фізична культура – Тема уроку: «Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри»
Індивідуальні заняття – Тема уроку: Практичні дії з предметами, які розкривають суть додавання і віднімання. Назва чисел при додаванні

ГПД - Конкурс малюнків  «Нумо, пензлик, потанцюй, гарну писанку малюй»

5
17.04.2020
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) блог, класс рум.


2. Індивідуальні консультації для  батьків 1 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

4.  Коригування календарно – тематичного планування

5. Дезінфекція та прибирання класної кімнати.

8.30-13.30
Я досліджую світ – Тема уроку: «Сторінка дослідника. Веселка» опрацювати с.72-73 (підручник); зошит с.58– 59
Математика – Тема уроку: «Віднімання числа частинами» опрацювати с.120 (підручник); друкований зошит с.41;
Читання – Тема уроку: «Читаю лічилки» Опрацювання с.84 85 (підручник);одну лічилку вивчити напам’ять.
Мова – Тема уроку: «Приголосні звуки».Друкований зошит с.56-57;писати під диктовку лічилку с.84 «Раз,два,три!» у Букварі
ГПД      Екологічна стежина «Наше завдання – зберегти природу для всього народу»                                                                                                                                                                                                            




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 19.05.2020

Дистанційне навчання 15.05.2020

Дистанційне навчання 22.04.2020 рік