Індивідуальний план роботи у період з 13.04.2020 по 17.04.2020 року
Індивідуальний план роботи
під час роботи в дистанційному
режимі
вчителя початкових класів Хрестіної
Світлани Вікторівни
у період з
13.04.2020 по 17.04.2020 року
|
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
|
1
|
13.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber) , блог, класс рум.
2. Індивідуальні консультації для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі.
|
8.30-13.30
|
Я досліджую світ – Тема уроку:
«Про акуратність» опрацювати с.68-69(підручник) + зошит с.54-55;
Читання – Тема уроку: «Алфавіт.
Звуки мовлення. Букви.Алфавітні назви букв. Опрацювання Б.Заходер «Буква «Я».
Опрацювати с.76-79,
читати виразно
Матем – Тема уроку: «Одиниі
вимірювання часу – година, доба, тиждень»
опрацювати
с.117(підручник); друкований зошит с.39
Образотворче мистецтво
– Тема уроку: «Зустрічаймо літо!»
Фізична культура
– Тема уроку «Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положені,
прискорення з різних вихідних положень.»
https://sportoutdoorgames.blogspot.com/2012/11/blog-post_4810.html
Виховна година Година спілкування
«Наші друзі мешканці озер , рік , лісу , поля , гір тощо».
ГПД Екологічна стежина «Флора – давня Богиня,
зеленого роду берегиня»
|
|
2
|
14.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber), блог, класс рум.
2. Індивідуальні консультації для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для роботи зі
слабовстигаючими учнями.
|
8.30-13.30
|
Я досліджую світ – Тема уроку: «Зустрічаємо літо» підручник
с.70-71; опрацювати зошит с.56-57;
Читання – Тема уроку: «Читаю і відгадую загадки» опрацювати
с.80-81, читати виразно загадки.
Мова – Тема уроку: «Абетка. Звуки і букви»; друкований зошит
с.52-53; списати вірш на с.80 (зверху)
ГПД Уроки здоров’я «Ненажера риє собі яму власними зубами»
|
|
3
|
15.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber), блог, класс рум.
2. Індивідуальні консультації для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими
учнями.
|
8.30-13.30
|
Читання – Тема уроку: «Читаю і слухаю дитячі
пісні». Опрацювання с.82-83, читати виразно дитячі пісні, одну вивчити напам'ять
Мова – Тема уроку: «Абетка. Звуки і букви» -
списати з Буквар с.82-83 одну дитячу пісню; друкований зошит с.54-55. (у нас пішло повторення з мови)
Математика – Тема уроку: «Додавання числа частинами» опрацювати с.118 (підручник); друкований зошит с.40
Фізична культура
– Тема уроку
«Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку.
Повторний біг 3 х 10 м.»
ГПД Обмін думками «Слова щирого вітання дорожче
за частування»
|
|
4
|
16.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber), блог, класс рум.
2. Індивідуальні консультації для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Виготовлення декоративних прикрас та оздоблення ними
класної кімнати.
|
8.30-13.30
|
Математика– Тема уроку: «Додавання числа частинами» опрацювати с.119 (підручник);
Дизайн і технології – Тема уроку: «З Днем народження, динозаврику»
.Робота з папером.
Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції
за зразком.
Фізична культура – Тема уроку: «Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м.
Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри»
Індивідуальні заняття – Тема уроку: Практичні дії з предметами, які розкривають
суть додавання і віднімання. Назва чисел при додаванні
ГПД - Конкурс малюнків
«Нумо, пензлик, потанцюй, гарну писанку малюй»
|
|
5
|
17.04.2020
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber) блог, класс рум.
2. Індивідуальні консультації для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Коригування
календарно – тематичного планування
5. Дезінфекція та прибирання класної кімнати.
|
8.30-13.30
|
Я досліджую світ – Тема уроку: «Сторінка дослідника. Веселка»
опрацювати с.72-73 (підручник); зошит с.58– 59
Математика – Тема уроку: «Віднімання числа частинами» опрацювати с.120 (підручник);
друкований зошит с.41;
Читання – Тема уроку: «Читаю лічилки» Опрацювання с.84 85 (підручник);одну
лічилку вивчити напам’ять.
Мова – Тема уроку: «Приголосні звуки».Друкований зошит с.56-57;писати під
диктовку лічилку с.84 «Раз,два,три!» у Букварі
ГПД Екологічна
стежина «Наше завдання – зберегти природу для всього народу»
|
Коментарі
Дописати коментар